Uygun Fiyata Bilet Vadeden 'AJet' Mağdur Etti: Yetkililer Sessizliğini Koruyor
Uygun Fiyata Bilet Vadeden 'AJet' Mağdur Etti: Yetkililer Sessizliğini Koruyor
Türk Hava Yolları’nın Anadolu Jet'i 'AJet' adıyla bağımsız bir şirkete dönüştürmesinin ardından şikayetlerde artış gözlendi. Konuyla ilgili yetkililerden bir cevap arandı fakat firmanın iletişimcileri sadece "Operasyonel sorunlar var" demekle yetindi.
Türk Hava Yolları'nın Anadolu Jet olarak hizmete devam eden şirketi AJet, bağımsız bir hava yolu şirketi haline getirildi. AJet, uygun fiyata bilet arayanlara bir alternatifti fakat bilet fiyatlarındaki zamlar, uçakların kalkmaması, organizasyon bozuklukları gibi şikayetlerin artış göstermesi tepkiye neden oldu ve sosyal medyada müşteriler tarafından eleştiriye maruz kaldı. Öte yandan Kurban Bayramı ve sonrasında birçok yolcunun fazla rezervasyon nedeniyle uçağa alınmadığı ve bazı uçak seferlerinin uzun saatler sonraya ertelenmiş olması yolcuların tepkisini daha da artmasına neden oldu. Karar Gazetesi'nden Sema Kızılarslan'ın haberine göre konuyla ilgili yetkililerden bir cevap arandı fakat firmanın iletişimcileri sadece "Operasyonel sorunlar var" demekle yetindi.
YETKİLİLER AÇIKLAMA YAPMAK İSTEMİYOR
Konuyla ilgili olarak tepkilerin ve eleştirilerin odağında bulunan AJet yetkilileriyle iletişime geçildiği ancak şirket yetkililerinin herhangi bir açıklama yapmak istemedikleri iddia ediliyor.
OPERASYONEL SORUNLAR MAĞDUR EDİYOR
Müşterilerin iletişim sağladığı Anadolu Jet yetkilileri, son zamanlarda yaşanan bazı gecikme ve uçuş iptallerinin "operasyonel sorunlardan kaynaklandığını" öne sürdü.
"HESABINI SORMADAN YAKANIZI BIRAKMAYACAĞIZ"
Son zamanlarda artış gösteren 'AJet' şikayetlerine CHP’li Gökhan Günaydın ve İnan Akgün Alp’in de sosyal medya hesaplarından ekleme yaptığı görüldü.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.