Rötarlı Şikayetlerine 'AJet' Genel Müdürü'nden Açıklama Geldi
Rötarlı Şikayetlerine 'AJet' Genel Müdürü'nden Açıklama Geldi
AJet Genel Müdürü Kerem Sarp, şirketin rötarlardan kaynaklanan şikayetlerle anılmasını yıkmakta kararlı olduklarını belirtti. Rötar algısını yok etmek için Ankara'da 5, Sabiha Gökçen'de 7 yedek uçağın hazır beklediğini açıkladı.
Türk Hava Yolları'na bağlı bir şiket olarak hizmetine devam eden AJet, uygun fiyata bilet arayanlara bir alternatifti fakat uçak seferlerinin devamlı olarak rötar yaparak müşterilerini mağdur etmesi büyük tepki topladı. Sosyal medyada müşteriler tarafından eleştirilere maruz kalan hava yolu şirketi Kurban Bayramı ve Euro 2024'te rötarlarla ilgili yaşanan sıkıntılara değindi. Kurban Bayramı ve Euro 2024'ün etkisiyle tüm havayolu şirketlerinde rötarlarla ilgili sıkıntılar yaşandığını belirten AJet Genel Müdürü Kerem Sarp, 6 ay gibi kısa bir sürede kurulan şirketin haksız eleştirilere maruz kaldığını belirtti.
"ÇOK BÜYÜK BİR EMEK HEBA EDİLMEMELİ"
Yeni destinasyonu Üsküp'e ilk uçuşu sebebiyle basın mensuplarıyla bir araya gelen Genel Müdür Kerem Sarp, her türlü eleştiriye açık olduklarını ancak çok büyük bir emeğin heba edilmemesi gerektiğine dikkat çekti.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.